KUNGLA GRAAFIKA VEEBILEHED JA DIGITURUNDUSTEENUSED
Veebilehtede valmistamine põimub suuremal määral ka digiturunduse valdkonnaga ning seetõttu oleme me ka võimelised soovijatele seadma ülesse veebilehti ning lihtsamaid e-poode, mille valmimine võtab aega mõnest päevas kuni paari nädalani olenevalt kliendi vajadustest ning juba ettevõtte või asutuse olemasolevatest kujundusmaterjalidest või firmagraafikast.
Pöördudes meie poole soovimaks soetada mõni veebilahendus palume esmalt vastata paarile järgnevatele küsimustele:
Kas teil on olemas varasemalt kujundatud ettevõtmise firmagraafika elemendid, mida on võimalik koduleheküljel kasutada?
Kas teil on varasemalt kogemusi veebilehe haladamisega ja hooldamisega?
Kas teil on juba mõni teine veebilahendus jäänud sima, millest sooviksite oma lehe puhul eeskuju võtta?
Kas teil on juba registreeritud veebidomeen ning renditud veebilehe majutamisteenus?
Mis on teie eelarve ning kas olete kaardistanud ka ärivajadused, mida veebileht suudaks toetada või lahendada?
WORDPRESS VEEBILAHENDUSED
Veebilahendus on seatud ülesse koos WordPress sisuhaldusplatvormiga, millega on kliendil üsnagi lihtne tervet veebilahendust nagu näiteks kodulehte hallata ning vajadusel muudatusi sisse kanda kui tegemist on näiteks redigeerimist vajavate infotekstidega või kui lehele on paigutatud kampaaniate, uudiste või blogisektsioonid.
Lisaks on valmistaud graafilise disaineri poolt firmagraafika põhielemendid (näiteks logod päises ja jaluses) ning veebilahendus on samuti ka optimiseeritud, et tagada parim tulemus otsingumootorite ning otsingutulemuste arvestuses.
Kui soetate meilt WordPress lahendusega veebilehe sisaldab ka see põgusat koolitust, kuidas edaspidi ise veebilehel sisumaterjale muuta. WordPress veebilahenduste eeliseks on lihtne hallatavus aga miinuseks võib tuua erinevaid turvariske ning ka vajadust järjepidevale hooldusele, mis kujutab endas enamasti moodulite uuendamist.
WordPress funktsioneerib tänu andmebaasile, mis on uuendamata moodulie puhul tihti haavatav ja mille pahatahtlikud muudatused võivad häirida kodulehe tööd ning halvemal juhul ka lekitada andmeid näiteks klientide kohta.
MAANDUMISLEHED
Maandumisleht on tehniliselt kõige lihtsamini seletatav kui kõige esimene leht veebilehel, mida külastaja näeb kui ta satub mõnda veebikeskkonda. Selle esimese lehekülje eesmärk on sellele maandunud külastajale avaldada muljet, teha külastamist edaspidi innustav sissejuhatus või tutvustada mõnda toodet, teenust ja kampaaniat või üldsegist suunata ja üritada veenda ning motiveerida külastajat mõnda soovitud tegevust ehk ülesannet sooritama, olgu selleks näiteks ostu sooritamine või uudiskirjaga liitumine.
Maandumisleht tihti koosneb elementidest, mis toetavad üldisemalt kodulehekülje peamist eesmärki, mis võib olla näiteks müügitegevuse toetamine ja seejuures näiteks mõne või vahel ka mitme toote/teenuse tuvustamine. Maandumislehelt on tihti ära kaotatud kõik üleliigne informatsioon, mida võib leida harilikult kodulehelt. Puuduvad liigsed menüüd ning nupud ja viited või reklaamid teistele teenustele.
Enamasti ei räägita väga palju ka ettevõttest endast, vaid kogu maandumisleht on suunatud ja keskendunud vaid ühe konkreetsema toote müümisele, tutvustamisele või selgitamisele kliendile.
STAATILINE VEEBILEHT
Traditsiooniline koduleht, mille ülesse seadmisel on kasutatud markeerimiskeelt HTML, CSS ja JavaScript ning PhP veebitehnoloogiat. Lisaks on valmistaud graafilise disaineri poolt firmagraafika põhielemendid (näiteks logod päises ja jaluses) ning veebilahendus on ka optimiseeritud, et tagada parim tulemus otsingumootorite ja otsingutulemuste arvestuses. Lisaks on ka kodulehel traditsiooniline kontaktivorm, millega on külastajatel võimalik kontakteeruda ning näiteks päringuid teostada.
Staatiliste veebilahenduste eeliseks on laadimiskiirus ning turvalisus, sest staatilised veebilehed ei vaja funktsioneerimiseks andmebaasi, mida võivad kuritarvitajad üritada rünnata. Miinuseks võib tuua aga keerukuse kliendil ise vajadusel muuta ning redigeerida kodulehe sisu või kujundust, mis nõuab juba pisut süvendatud teadmisi programmeerimiskeeltest ning veebitehnoloogiatest nagu näiteks html, csss, javascript ning php.
BANNERID JA E-MAILIDE KUJUNDUSVORMID
Bannerid veebikeskkonnas on funktsionaalsed kujunduselemendid, mille kaudu ja abil on kõige lihtsam ning otstarbekam edastada reklaami internetis aga kui te soovite edastada või kuvada potensiaalsetele klientidele online reklaami kasutades tavapärast ning traditsioonilist e-maili on võimalik ka nende vormistamiseks ja kujundamiseks samuti kasutada erinevaid veebitehnoloogiaid ning kujundusmalle, mis muudavad tavalise elektroonilise kirja interaktiivseks, dünaamiliseks ning ka esteetiliseks, mille tulemusena on nende mõju kui müügivahendil märgatavalt efektiivsem.
SEO JA VEEBILEHTEDE OPTIMISEERIMINE
Tänapäeval on SEO ehk “search engine optimization” juba eraldi teadus, mis nõuab ka spetsiifilisi teadmisi otsingumootorite standarditest ja toimimise mehhanismide põhimõtetest. Sama kiirelt kui on arenemas erinevad veebitehnoloogiad on ka pidevas muutumises otsingumootorite taustsüsteemid, mis annavad hinnanguid erinevatele veebilehtedele, et neid otsingutulemuste pingereas sorteerida ning paremusjärjestusse seada.
Tasulise teenusena on muidugi võimalik osta endale otsitavate veebilahenduste pingereas soovitud ja võimalikult nähtav positsioon (Google Ads), kuid ka juba hästi ja sisuliselt rikas ning strateegiliselt ehitatud veebileht on abiks, et saavutada see soovitud paiknemise selles otsingutulemuste pingereas, mis võib oluliselt aidata pikemas perspektiivis hoida kokku ka veebireklaami kulutusi.